Czym się ścigamy

Do wyboru jest kilka opcji – od niskobudżetowych – które wymagają modyfikacji i trochę popracowania przy sprzęcie pod motocykle praktycznie przygotowane do ścigania.

Zaczniemy od modelu który jest gotowym rozwiązaniem. MRF 140SM  wprowadzony do sprzedaży na początku sezonu 2016. Motor praktycznie gotowy do ścigania, wymagane są delikatne modyfikacje ( zbiorniczki na olej i benzynę oraz drutowanie korków spustowych ). Na sezon 2017 ten model został dozbrojony w  wałek Z40 oraz lekkie magneto ( outer rotor kit ). Pojemność silnika to 140cm3- moc ok 13KM.

sm_strona_czym_1

 

Druga opcja to zakup motocykla w specyfikacji cross ( większość pitów MRF wychodzi w takiej konfiguracji ) oraz dozbrojenie go w felgi i opony supermoto. Takie rozwiązanie ma również jedną niepodważalną zaletę – pita możecie używać nie tylko do supermoto – cross i mx pitbike to mnóstwo zabawy w piachu i błocie 🙂 Proponujemy wam dwa modele – obydwa z silnikiem 140cm3. Mniejszy MRF 140 HQ ( jest tej samej wielkości co model MRF 140SM ) oraz większy MRF140RC-Z. Obydwa modele posiadają wysokiej klasy osprzęt ( aluminiowy wahacz, mocne hamulce) oraz co najważniejsze – regulowane zawieszenie.

zawody1_www

 

Gdzie kupić ???

Zapraszamy do coraz większej ilości dystrybutorów w Polsce,a dokładną mapę znajdziecie na www.pitbikemrf.pl
Jeśli jednak z jakichś powodów wolicie zakupy internetowe zapraszamy na www.sklep.pitbikemrf.pl lub www.pitbike.pl